جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه طرح امین مدارس نقده

حوزه/ مسئول طرح امین مدارس نقده گفت: شبهات متعددی را دشمن در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی مطرح می‌کند باید از دهه فجر برای پاسخ به این شبهات استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حبیب علیزاده مسئول طرح امین مدارس نقده امروز در جلسه هم‌اندیشی و توجیهی مربیان مدارس امین که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: ایام ماه مبارک رجب فرصت معنوی مناسبی است و باید از لحظات و روزهای آن خصوصا ایام ولادت امام علی(ع)، اعتکاف، بعثت نبی مکرم اسلام(ص) نهایت استفاده را ببریم.

وی با تأکید بر لزوم آگاه سازی دانش آموزان از فضائل ماه رجب، یادآور شد: باید از مراسمات ماه مبارک رجب برای بالا بردن سطح معلومات دینی دانش آموزان و پیوند بیش از پیش مربیان تربیتی و دانش آموزان استفاده کرد و آنها را با آرمان‌های اسلام و انقلاب آشنا کنیم.

مسئول طرح امین مدارس نقده با بیان اینکه ایام فجر را در پیش رو داریم و لازم است از آن برای تبیین معارف انقلاب استفاده کنیم، گفت: شبهات متعددی را دشمن در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی مطرح می‌کند که باید از دهه فجر برای پاسخ به این شبهات به نحو احسن استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه شیرین سعیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده اظهار کرد: بازرسی‌هایی که از مدارس امین شهرستان داشتیم تاثیر حضور طلاب خواهر چشم گیر بود، اما باز هم مباحث و مشکلاتی وجود داشت که تلاش بیش از پیش طلاب برای رفع آن را می‌طلبد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده با تأکید بر لزوم حضور منظم و برنامه‌ریزی شده طلاب در مدارس، خاطرنشان کرد: لازم است که طلاب در دوره‌های متعددی که برای ارتقای سطوح علمی طلاب مدارس امین برگزار می‌شود، به صورت مستمر حضور داشته باشند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha