جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کودکان و نوجوانان بوشهر در دهه فجر 

حوزه/ مسئول کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان بوشهر گفت: بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه شاخص مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله جُنگ شادی، نمایش عروسکی، سرود، جشن پرواز بادبادک‌ها، جشنواره بازی‌های بومی محلی و تندیس‌های شنی در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سمیه رسولی مسئول کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان با برنامه‌ریزی لازم و به صورت بسیار پویا برای مراسمات دهه مبارک فجر آماده می‌شود.

وی افزود: سومین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان بوشهر به میزبانی کانون پرورش فکری و با حضور کلیه اعضای این کمیته برگزار شده و در روزهای آینده تا قبل از آغاز دهه مبارک فجر این جلسات برای هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برگزار خواهد شد تا به یک هم افزایی جهت اجرای بهتر و بیشتر برنامه‌ها برای کودکان برسیم.

رسولی با اشاره به رویکرد برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به دهه‌ فجر، گفت: ما باید با برنامه‌ریزی بتوانیم سطح آشنایی و معرفتی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهیم.

مسئول کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان بوشهر، ادامه داد: نتیجه اقدامات و فعالیت‌های ما، حضور پرشکوه کودکان و نوجوانان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

رسولی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها با دو رویکرد درون سازمانی و برون‌ سازمانی در طول ایام دهه‌ی فجر با محوریت ایثار، شجاعت، اتحاد بین مردم و اقوام، میهن دوستی و پاسداشت مام وطن در قالب جشن‌ها، پویش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی در سطح ادارات و سازمان‌های عضو کمیته برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان، گفت: بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه شاخص مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله جُنگ شادی، نمایش عروسکی، سرود، جشن پرواز بادبادک‌ها، جشنواره بازی‌های بومی محلی و تندیس‌های شنی در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان بوشهر یادآور شد: قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، اجرای پیک امید کانون، نشست‌های ادبی، دورهمی‌های فرهنگی، داستان نویسی، نوشتن خلاق و جشنواره‌های مختلف، فعالیت‌های هنری مانند برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی عکاسی، خوشنویسی و نقاشی از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا خواهد شد.

رسولی افزود: کلیه برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان در فضایی مبتنی بر شادی و نشاط و پویایی اجرا خواهند شد و با همکاری صورت گرفته بین کانون پرورش فکری و آموزش پرورش استان دانش آموزان مدارس در شهرستان‌های مختلف از این برنامه‌ها بهره خواهند برد.

وی با اشاره به هدف برخورداری تمامی کودکان استان از عدالت فرهنگی، خاطرنشان کرد: امسال نیز چون سال پیش در برنامه‌ریزی‌های کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مناطق دورافتاده و کم برخوردار، مورد توجه قرار خواهند گرفت و در روستاها به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha