شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه ایام الله دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردها و گفتمان انقلاب عنوان کرد و گفت: لازم است این دستاوردها بویژه برای نسل جوان تبیین شود تا این نسل بیشتر با برکات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تبریک پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، این دهه را فرصتی برای بیان دستاوردها و گفتمان انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: لازم است این دستاوردها بویژه برای نسل جوان تبیین شود تا این نسل بیشتر با برکات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی با تأکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم، ابراز داشت: این حضور کمک می‌کند تا مسئولان بهتر و بیشتر از مسائل مردم مطلع باشند و به ویژه در ایام دهه فجر مسئولان می‌توانند در مساجد و دیگر مراکز حاضر و پاسخگوی مردم باشند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه حوادث و رخدادهای زیادی در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اثرگذار بوده است، گفت: از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما درصدد بودند تا این انقلاب شکل نگیرد و نتواند به راه خود ادامه دهد اما اراده مردم باعث شد تا این انقلاب مستحکم بماند.

حجت الاسلام رکنی، با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، بر لزوم برنامه ریزی برای ایام اعتکاف تأکید کرد و گفت: اعتکاف نه تنها نیاز جامعه است، بلکه بشریت نیز به آن نیاز دارد و تمام ادیان الهی نسبت به اعتکاف پای بند هستند.

امام جمعه گناوه، با بیان اینکه اعتکاف مختص دین اسلام نیست، یادآور شد: دشمنان ما همواره از معنویات ترس داشتند و همه تلاششان را می‌کنند تا ما از برنامه‌های ارزشی و معنوی فاصله بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha