دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هدف نهایی دشمن خسته کردن مردم و تسلیم آنهاست. از طرفی دشمن در مذاکرات از ایران امتیاز بگیرد. این نه اولین شیطنت اروپایی هاست و نه آخرین آن، اما مطمئن باشند تیرشان به سنگ خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در جمع فرماندهان رده‌های مختلف سپاه در آذربایجان شرقی گفت: من اوضاع پارلمان اروپا را رصد می‌کردم، به ذهنم رسید که در مقابل این رویکرد خصمانه موضع بگیرم. باید با فرماندهان سپاه هماهنگ می‌کردم که می‌خواهم در نماز جمعه لباس سپاه را بپوشم. برای همین منظور با فرمانده سپاه عاشورا هماهنگ کردم و بحمدالله خداوند به این عمل برکت داد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سپاه یکی از محبوب ترین نهادهای نظامی دنیاست. سپاه مردمی‌ترین و ملی‌ترین نیروی نظامی دنیاست.

وی افزود: اقدام اروپا بخشی از جنگ ترکیبی است و قطعاً نمی‌توانند خللی در روند پیشرفت سپاه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: هدف نهایی دشمن خسته کردن مردم و تسلیم آنهاست. از طرفی دشمن در مذاکرات از ایران امتیاز بگیرد. این نه اولین شیطنت اروپایی هاست و نه آخرین آن، اما مطمئن باشند تیرشان به سنگ خواهد خورد. اروپا باید بداند که اگر محاسباتش غلط از آب دربیاید، هزینه آن محدود نخواهد بود.

امام جمعه تبریز با اشاره به عنایات حضرت حق تعالی در ۴۴ سال گذشته، افزود: دشمنان به فضل الهی به اهداف خود نخواهند رسید چون خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha