سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ کانون های علمی مدرسه علمیه صالح آباد رشت قطعنامه وقیحانه و بی شرمانه پارلمان اروپا نسبت به قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، در پی صدور قطعنامه وقیحانه و بی شرمانه پارلمان اروپا نسبت به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، کانون های علمی مدرسه علمیه صالح آباد رشت با صدور بیانیه ای این اقدام بی منطق، بی شرمانه و غیرقانونی پارلمان اروپا را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم‏

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،ضمن تقدیم درود بی کران به ارواح مطهّر شهدا،امام شهدا و عرض ارادت و تجدید عهد محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله،متاسفانه بار دیگر دستان پلید و ناپاک استکبار جهانی از آستین دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیرون آمده و سپاه اسلام را به عنوان راهبردی ترین حافظ ارزش ها و دستاورد های انقلاب مورد هجمه و جسارت قرار داد در حالی که این بیت از مثنوی پاسخی اجمالی به ادعای مضحکانه آنهاست:

کی شود دریا ز پوز سگ نجس کی شود خورشید از پف منطمس

امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا،انگلیس،رژیم جعلی اسرائیل و اتحادیه اروپا و هم پیمانان خائن آن در حالی داعیه دار مبارزه با خشونت،تروریسم و افراطی گری در دنیا بوده که به شهادت اسناد و مدارک متقن بین المللی،خود بستر افراطی گری و مهد پرورش تروریست بین المللی در جهان به شمار می روند.

تاسیس،آموزش،سازماندهی و تجهیز گروهک های مختلف تروریستی القاعده،جیش النصرة،پژاک،جیش العدل،پ ک ک،جند الله،خلق بلوچ،تندر،کومله،خلق عرب و... سوق دادن گروهک ها به سوی جوامع اسلامی گواه بر این اقدامات غیر انسانی و بی شرمانه استکبار جهانی در راستای تهدید امنیت پایدار نظام اسلامی،قتل،غارت و کودک کشی و کسب منافع از طریق فروش سلاح به دولت های منطقه بوده که به گزارش آمار، آخرین گروهک تروریستی آمریکایی بنام داعش(دولت اسلامی عراق و شام)علاوه بر خسارت های معنوی،بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار خسارت اقتصادی به زیر ساخت های کشور سوریه وارد نمود.

ابتکار مرد میدان سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با توکل بر خداوند،اخلاص در عمل و روحیه جهادی و بسیجی و اطاعت پذیری محض از منویات و اوامر حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله در راستای هم افزایی و تشکیل بسیج عمومی در مقابله با افراط،تکفیر و تروریسم در اقصی نقاط جهان مخصوصا بر چیدن غده سرطانی داعش از کره خاکی،خشم دشمن را به جوش آورده و این نقشه پلید و استراتژی آنان در خصوص اختلاف افکنی و نا امن سازی بلاد اسلامی را نقش بر آب نمود.

سپاه پاسداران در تاسیس قرار گاه های مختلفی از جمله قرارگاه نظامی،فرهنگی،اقتصادی،سیاسی و... با محوریت روحیه جهادی و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تحت مدیریت مدبرانه فرماندهی کل قوا ورود نموده و همسو با پیشبرد سیاست های کلان نظام و انقلاب به خدمت رسانی و آبادانی جهان اسلام اشتغال داشته و همواره خاری در چشمان دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب اسلامی قرار دارد.

کانون های علمی حوزه علمیه صالح آباد رشت ضمن حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی با محکوم کردن قطعنامه غیر قانونی پارلمان اروپا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست گروهک های تروریستی دنیا، به دولت مردان نامرد ، بی عقل و منافع طلب استکبار جهانی و اتحادیه اروپا و هم پیمانان خائن آن گوش زد می نماید بدون شک در مکتب اسلام ناب مرزهای جغرافیایی بی معنا بوده و این مبنای امت اسلامی را آویزه گوش هایتان کنید که در هر نقطه از کره خاکی اگر مظلومی« یَا لَلْمُسْلِمِین‏» سر دهد، سپاه غیور اسلام مطابق با دستور رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در آن نقطه اردو زده و به حمایت از مظلوم و لبیک به ندای آن می پردازد و یقین بدانید با این منطق بی منطقی که در پیش گرفته اید در واقع احمقانه خودتان را خلع سلاح نموده و مقدمات نابودی و اضمحلال خود را تسریع نموده و به مصداق آیه«... فَمَنِ اعْتَدی‏ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی‏ عَلَیْکُم‏... پس کسی که تعدّی کرد بر شما پس تعدّی کنید بر او بمانند آنچه تعدّی کرد بر شما»ارتش و تمام نیروهای مسلح شما از دیدگاه سپاه اسلام تروریست حقیقی و حامی آن بوده و از این به بعد نیرو های نظامی و پایگاه های شما در هیچ نقطه از کره خاکی از تیر رس سپاه اسلام و نیروهای حزب الله در امنیت و آسایش نخواهند بود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha