دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید انجم افروز

حوزه/ خواهر شهید انجم افروز گفت: شهید انجم علاقه زیادی به ورزش به خصوص رشته‌های فوتبال، کشتی و شنا داشت و زندگی‌اش با ورزش گره خورده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مسابقه تیم فوتبال قلمداران هنر جنوب و گسار جبری بوشهر با حضور خانواده شهید انجم افروز امروز در ورزشگاه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

در ابتدای برنامه خواهر شهید انجم افروز از کادر فنی و بازیکنان تیم قلمداران هنر جنوب بابت برگزاری مسابقه ورزشی دوستانه به یاد شهیدان تشکر کرد، اظهار داشت: شهدی انجم در عملیات عاشورای ۲ به عنوان فرمانده گروهان مشارکت و در ۲۴ مردادماه ۱۳۶۴ مفقود الاثر شد و بعد از ۱۵ سال پیکر مطهر این شهید در عملیات تفحص شناسایی و به قم منتقل و در گلزار شهدا قم به خاک سپرده شد.

وی با بیان اینکه در هنگام شهادت، برادرم ۱۹ سال سن داشت، گفت: شهید علاقه زیادی به ورزش به خصوص رشته‌های فوتبال، کشتی و شنا داشت و زندگی‌اش با ورزش گره خورده بود.

در ادامه مسعود عرب زاده مدیر عامل تیم قلمداران هنر جنوب ضمن تبریک ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) به خصوصیات شهید انجم افروز اشاره کرد و افزود: شهید انجم در دوران حیات خود در عرصه‌های مختلفی از جمله خوشنویسی و نقاشی نیز تأثیر گذار بود.

عرب زاده با اشاره به آثار دست نوشته‌های برجای مانده از شهید انجم و دیگر شهدا، خاطرنشان کرد: در نظر داریم آثار شهیدان که به یاد آنها مسابقه فوتبال برگزار می‌شود، هر فصل در قالب یک کتاب منتشر و در پایان مراسم تجلیل از ۱۴ شهید را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha