پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار حسین کارگر

حوزه/ دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از تشکیل ستاد رجبیه در بوشهر برای برگزاری مراسم ۱۳ رجب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین کارگر دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر امروز در نشست با رابطان غدیر استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ویژه سالروز ولادت حضرت علی(ع) خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ستاد رجبیه برای برگزاری مراسم ۱۳ رجب تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی با مشارکت دستگاه‌های مختلف در استان برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری مراسم جشن میلاد در مساجد، وبلاگ‌نویسی و دل‌نوشته، برگزاری شب شعر در مدح امیرالمومنین(ع)، برگزاری مسابقه پیامکی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس و دانشگاه‌ها و رسیدگی به ایتام و نیازمندان و قرائت زیارت حضرت امیرالمومنین(ع) از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده است.

کارگر، انتخاب پدر نمونه در سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) و مراسم ویژه میلاد حضرت علی(ع) را از دیگر برنامه‌ها در این ایام عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر این، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در رابطه با فضائل و مناقب حضرت علی(ع)، فضاسازی شهرها و دستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده، خاطرنشان کرد: فضاسازی و تبلیغ سبک زندگی علوی، ترویج نهج‌البلاغه، برگزاری محافل انس با قرآن و استفاده از ظرفیت اعتکاف، ویزیت رایگان بیماران و ازدواج دانشجویی از جمله برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha