یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه هماهنگی برنامه های اعتکاف چالدران

حوزه/ حجت الاسلام حق ورودی زاده با بیان این که پیش بینی می کنیم امسال بیش از ۲۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف در چالدران شرکت کنند، گفت: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع شهرستان چالدران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اعتکاف که در دفتر امام جمعه چالدران برگزار شد با اشاره به فضائل ماه مبارک رجب، اظهار داشت: ماه مبارک رجب از ماه های پرفضیلت است و عبادات در این ماه حتی در ایام قبل از اسلام هم مورد تاکید بود و اسلام نیز بر آن صحّه گذاشت و باید مومنین از فرصت های این ماه نهایت استفاده را بکنند.

امام جمعه چالدران تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام معنوی اعتکاف و برنامه ریزی مجموعه های دینی شهرستان، جوانان و مومنین خواهر و برادر در صورتی که معذوریتی نداشته باشند در این گردهمایی دینی و معنوی شرکت کنند که اعتکاف یک فرصتی است برای تخلیه نفس انسانی از گناه، که باید آن را قدر دانست و نهایت استفاده را کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حسین حق ورودی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران گفت: امسال معتکفین برای ثبت نام از امروز تا ۱۴ بهمن می توانند به مسجد جامع و اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران افزود: برنامه های متنوعی اعم از برنامه های فرهنگی و قرآنی و سخنرانی برای ایجاد محیط معنوی در فضای اعتکاف و بهره گیری از این فرصت برای ترویج مفاهیم ارزشمند دینی در طول ایام اعتکاف اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که پیش بینی می کنیم امسال بیش از ۲۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف در چالدران شرکت کنند، گفت: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع شهرستان چالدران برگزار می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha