چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
همایش مبلغین هجرت

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: آنچه دشمنان ما می‌خواهند جدایی دین از سیاست و جدایی بین روحانیت و نظام جمهوری اسلامی است؛ حوزه و طلبه انقلابی می تواند نقشه شوم دشمن را با شکست مواجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، همایش مبلغین طرح هجرت استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت شهادت امام هادی(ع) با اشاره به روایتی از آن حضرت، گفت: یکی از عواملی که باعث گسست روابط فردی، خانوادگی و اجتماعی سیاسی می‌شود کشمکش های لفظی بی فایده است.

وی خطاب به مبلغان اظهار کرد: اگر در جامعه و منطقه تبلیغی خود در موضوع اختلافات مردم دقت کنید می بینید بیشتر مشکلات بر سر نزاع های لفظی و دامن زدن به آن می باشد. رسالت حوزوی ما اقتضا می کند با مردم گفتگو کنیم و آنان را به سوی معرفت دینی ارشاد کنیم.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما به عنوان طلبه سه کار ویژه مهم، هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمات اجتماعی داریم که در هر جایگاه که باشیم چه تبلیغی وچه اداری رسالت اصلی و ذاتی ما می باشد.

وی افزود: آنچه دشمنان ما می خواهند جدایی دین از سیاست و جدایی بین روحانیت و نظام جمهوری اسلامی است. حوزه و طلبه انقلابی می تواند نقشه شوم دشمن را با شکست مواجه کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha