چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ساوه

حوزه/ جلسه هم اندیشی با کادر مدرسه علمیه فاطمیه محلات با بسیج طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه هم اندیشی با حضور حجت الاسلام رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی و خانم مویدی مسئول بسیج خواهران استان و کادر مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان محلات برگزار گردید.

این جلسه پیرامون ادامه فعالیتهای طلاب جهادی و برپایی مجدد نمایشگاه مراکز نیکوکاری و فعالیتهای جهادی طلاب در استان و همچنین تعامل وهمکاری طلاب بسیجی با پایگاههای مقاومت بسیج و توسعه حلقه های صالحین در بین طلاب بود.

مدرسه علمیه کوثر زرندیه:

کادر مدرسه علمیه کوثر با خانواده شهید رسول حسینی دیدار کردند.

در این بازدید خواهر شهید، خاطراتی از شهید رسول حسینی بیان کرد و گفت :شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و نباید از خود گذشتگی آنها از جان و مال و خانواده را نادیده گرفت .

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه :

جلسه هم اندیشی مدیر، معاونین و فرمانده پایگاه مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها با هدف برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره برنامه های فرهنگی دهه فجر، اعتکاف و ولادت امیرالمومنین(ع) در این مدرسه برگزار شد.

مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آستانه :

به همت معاونت فرهنگی جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر آستانه و با هدف برنامه ریزی و تصمیم گیری در باره برنامه‌های فرهنگی ۱۴۰۲، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ولادت جشن میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و جشن مبعث و برگزاری اعتکاف، با حضور حجت‌الاسلام مقدسی پور امام جمعه آستانه و سایر اعضا در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha