جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اراک

حوزه/ دومین نشست هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) برای نیمسال دوم با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و امام جمعه شهرستان سنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان، با هدف بصیرت افزایی سیاسی و رفع مشکلات طلاب در ترم تحصیلی جدید با حضور حجت‌الاسلام کریمیان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و حجت‌الاسلام گلدوست امام جمعه شهرستان سنجان در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام کریمیان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و معنویت شکل گرفته است، به همین دلیل دولت‌های لیبرال به دنبال سرنگونی آن از هر طریقی مانند ناامید کردن مردم، ترساندن مسئولین و پنهان کردن افتخارات ایران هستند.

در ادامه حجت الاسلام گلدوست به بیان مباحث اخلاقی در زمینه تدریس پرداخت و گفت: اساتید حوزه باید در کنار تمام دروسی که تدریس می‌کنند، دو موضوع مهم را مد نظر داشته باشند، قرآن و اهل بیت(ع).

در پایان خانم امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان به بررسی مشکلات آموزشی و پژوهشی طلاب پرداخت و با اساتید جهت رفع آنها راهکارهایی ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha