یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عیسی قاسوم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای از دولت های اسلامی خواست نسبت به قرآن غیرت داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای از دولت های اسلامی خواست نسبت به قرآن غیرت داشته باشند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ای دولت های مسلمان

آتش زدن نسخه ای از قرآن شریف، جنایت بزرگی بود و دولت های متشکل از اشخاص مسلمان در کشور های اسلامی این حادثه که در سوئد رخ داده را محکوم کردند که از این میان برخی کشور عادی ساز روابط با اسرائیل و برخی عادی ساز نبودند.

هیچ کدام از دولت های کشور های اسلامی نسخه ای از قرآن کریم را آتش نزدند یا برای این اقدام اجازه ندادند، امّا چه بسیار از این دولت که حقایق قرآنی را در زندگی جامعه مسلمان می سوزانند و با اعتقادات و مفاهیم، احکام، شیوه، نظام سیاسی، حاکمیت، فرهنگ، تربیت و حوزه های قرآنی می جنگند؟ و این هدف اصلی از آتش زدن قرآن است.

ای دولت ها، نسبت به قرآن و حرمت شیوه و مفاهیم اعتقادی و شرعی، تربیتی، اخلاقی و سیاسی آن غیرت داشته باشید و از آن به عنوان هدفی برای جنگ خود استفاده نکنید و علیه اسلام با دشمنان آن همکاری نداشته باشید

عیسی احمد قاسم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha