شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

آیت الله قاسم در پی حمله وحشیانه نیروهای امنیتی به یک زن شیعه در منطقه عالی گفت: سکوت مقامات رسمی در مقابل این اقدامU همچون مشارکت در این جنایت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رهبر شیعیان بحرین گفت: بسیاری از کشورهایی که در آنها میان ملت ها و نظام درگیری وجود دارد، به دنبال برقراری گفت ,گو هستند؛ چرا که می دانند استفاده از روش های امنیتی نمیتواند آنها را نجات دهد، اما مسئولان بحرینU همچنان به دنبال شعله ور کردن آتش هستند.

وی افزود: ملت ما ملتی دین‌دار، راستگو و با غیرت است و جنایتکاران بدانند که تعرض به دین و ناموس این ملت، آتش را شعله ور می‌کند.

آیت الله قاسم در پی یورش نیروهای امنیتی بحرین به یکی از زنان شیعه در منطقه عالی گفت: هدف این افراد که نیروهای امینتی نامیده می‌شوند از حمله به این زن چیست؟ جرم این زن چیست؟ جز این که بر سر افراد مسلح فریاد زده تا جگرگوشه اش را شکنجه نکنند؟ آیا جنایت این افراد می‌تواند نتیجه‌ای جز بر افروختن خشم این ملت، خروش آنها و گذشتن آنها از جان برای حفظ ناموس داشته باشد؟ ایشان افزود: آیا این افراد مسلمان نیستند؟ آیا مسئول آنها مسلمان نیست؟ آیا مسئولانی که این خبر به آنها رسیده، مسلمان نیستند و هدف آنها می‌تواند چیزی جز تحریک غیرت مسلمانان باشد؟

آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه اظهار داشت: این اقدامات سخیف، قبیح و شرم آور است و سکوت مسؤولان رسمی در برابر آن، به منزله مشارکت در این جنایت می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha