چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد  از مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد

حوزه / مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد، با اشاره به سفر اخیر خود به شهرستان بهاباد و دیدار با هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) این شهرستان از آغاز فرایند احداث ساختمان این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به سفر اخیر خود به شهرستان بهاباد و دیدار با هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) این شهرستان، اظهار داشت: در این نشست پیرامون احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بحث و تبادل نظر شد و مصوب شد تا ان‌شاءالله به زودی کلنگ احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران شهرستان بهاباد به زمین زده شود و با اعتبار مرکز مدیریت و ماده ۲۳ و حمایت‌های خیرین، ظرف سه سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: با دیدار و گفت‌وگو با اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه حضرت حضرت خدیجه کبری(س) از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مدرسه در بخش‌های مختلف قرار گرفتیم و بازدید از معاونت‌های آموزش، فرهنگی، پژوهش و مالی از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، خاطرنشان کرد: در بخش دیگر این بازدید، معاونان حوزه علمیه خواهران استان با معاون مربوطه خود در مدارس دیدار و گفت‌وگو کردند و با حضور در جمع طلاب ضمن بازخورد گیری از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به بررسی مشکلات و درخواست‌های طلاب پرداختند.

وی یادآور شد: این مدرسه از بدو تأسیس در سال ۱۳۹۲ تاکنون در محل‌های استیجاری و در موقعیت مناسب در مرکز شهر به فعالیت می‌پردازد، ولی با کمبود شدید فضای مناسب مواجه است که امیدواریم با احداث ساختمان جدید این مشکل مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha