شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) به مدت سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده بود بازدید کردند.

این نمایشگاه به مناسبت شعار سال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده بود، برگزار شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ CA ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام آقا جان! ماه رجب است! ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب! دید و بازدید و هم‌نشینیِ ۲۴ ساعته! ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! وابسته شدن به خدا، امام و شهدا هم یک نوع اعتیاد است که عقده های روانی و مرض وابسته شدن به واتس اپ، تلگرام، فیسبوک، تویتر، اینستاگرام، جیمیل، یاهو میل (و میل به هر چه از جنس دشمن خارجی و محتوای آن) را هم درمان می کند! ما از اسلام، انقلاب و آرمان های امام حمایت میکنیم! ما خارج ایران هستیم و هیچ کدام از این پیام رسان های غرب (یا غرب زده) را استفاده نمی کنیم، تبلیغشون هم نمی کنیم، دعا هم می کنیم که عاقبتشون بشود عاقبت مکذبین. ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل و یا تقویت دشمنان اسلام و مسلمین جایز نیست! پیام رسانهای دشمن (چه دستگاه یا انسان) هم نا أمن هستند، هم نا پاک و هم استفاده از آنها به بهای خون یک کودک 🇵🇸تمام می شود. آیا دستهای پنهان دشمن را در گوشیمون می خواهیم یادستهای پنهان سلیمانی را؟ نسخه دوست یا نسخه دشمن؟ کمپانی دشمن، سرورها و نسخه ی کاملی از اطلاعات مبادله شده بین کاربرای خودش را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد. با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری نسبت به تقویت تولید ملی و همچنین یکسان دانستن حکم نرم افزار، می توان نرم افزارهای خوبی را یافت و از آن ها استفاده نمود. پیام رسان چیست یا کیست؟ پیام رسان معمولا به نرم افزاری گفته میشود برای استفاده از خدمات پیام رسانی فوری. پیام رسان پیامبر اسلام چه و که خواهد بود؟ رهبر ما گفتند شهید سلیمانی نرم‌افزارِ مقاومت و الگوی مبارزه را به ملّتها تعلیم کرد (۹۹/۹/۲۶)! کلاس در برنامه های واتس اپ و تلگرام و کلاب‌هاوس و... ممنوعه! کلاس حتما باید داخل برنامه شاد شهدا برگزار بشود، چه در داخل 🇮🇷، چه در خارج! اگر ماهواره نور در دسترس است، اگر واکسن نورا در دسترس است ... پیام رسان نور هم در دسترس است! أصلا خود نور در دسترس است! ترکیب بدیعِ شعر، دعا و صدا و آهنگ در اجرای دستجمعی شیرین شهدا، راز اثرگذاری استثنائی سرودهای شفابخش است! مثل دعای فرج امام زمان(عج) با شهدا (https://film.tebyan.net/347823)! سلام فرمانده! 🔸يَا مَوْلانا يَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِكْنِى أَدْرِكْنِى أَدْرِكْنِى، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِينَ.🔸