جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم روینمایی پوستر مسابقات قرآنی علوم پزشکی

حوزه/ پوستر دهمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت با رویکرد بین‌المللی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم و جامعةالمصطفی العالمیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز هشتم بهمن ماه، در آیین رونمایی از پوستر دهمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت که در سالن امام علی(ع) ستاد دانشگاه که با حضور مسئولان جامعةالمصطفی العالمیه برگزار شد، با اشاره به برگزاری این همایش طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه امسال گفت: این همایش با رویکرد بین المللی ویژه جامعه پزشکی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: مرجعیت علمی و بین‌المللی‌سازی نقش قرآن و عترت در نظام سلامت، نقش جامعه پزشکی جوان در توسعه گفتمان قرآن و علم، نقش نخبگان قرآنی جامعه پزشکی در ترویج جریان مقدس تلاوت و فقه و اخلاق پزشکی از منظر قرآن و عترت عناوین و موضوعات مهم این همایش هستند.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم با برگزاری چنین همایش‌هایی به گفتمان علم و دانش به ویژه در حوزه سلامت برسیم و از مبانی حوزه قرآن و عترت در حوزه سلامت بهره‌های لازم را ببریم.

در ادامه، رئیس جامعة المصطفی العالمیه به همکاری دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم و جامعةالمصطفی در برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: پیشرفت های به وجود آمده در زمینه های مختلف محصول انقلاب اسلامی است و برگزاری چنین همایش‌هایی حاکی از آن است که دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما در مرزهای دانش حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی مطرح کرد: شکل گیری نهاد بین المللی گسترده علمی بنام جامعةالمصطفی که مرکزیت آن شهر مقدس قم است و حضور آن در عرصه بین‌المللی و همچنین آمادگی آن برای برگزاری و مشارکت در چنین همایش‌هایی حاکی از پیشرفت علمی همراه با رعایت اخلاق و ضوابط علمی در این مجموعه بی نظیر است.

در پایان این مراسم از پوستر دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس جامعه المصطفی العالمیه، همراه با معاونین آنان، همچنین مادر شهید مدافع امنیت شهید" حسن مختارزاده" رونمایی شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha