پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر /  آیین نکوداشت استاد نظامی

حوزه / در مراسمی که در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهر سامن با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین علی نظامی استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز در مراسمی که در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهر سامن با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین علی نظامی استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان تقدیر و تجلیل شد.

حجت الاسلام فاضلیان از اساتید حوزه علمیه همدان در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و علمی استاد نظامی، اظهار کرد: حوزه علمیه باید از ظرفیت بزرگان خود به نحو احسن استفاده کند و زمینه ارتباط بین طلاب و علما را فراهم کنند.

استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان تجلیل شد + عکس

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدا، با بیان اینکه میزان بهره‌مندی انسان از علم، زمینه ساز ارتقاء او می‌شود، اظهار کرد: علم امروز مقدمه است تا انسان به علم حقیقی و حکمت دست پیدا کند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به علم در دین اسلام، خاطرنشان کرد: امروز لازم است نه تنها در مدارس علمیه بلکه در سطح استان نیز از ظرفیت، علم و دانش اساتیدی همچون حجت الاسلام والمسلمین نظامی بهره‌مند شویم.

استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان تجلیل شد + عکس

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی نظامی با اشاره به فعالیت‌های خود در عرصه‌های علمی، اظهار کرد: ما هر چه داریم از برکت روضه‌های سیدالشهدا(ع) است.

وی با بیان اینکه طلاب باید نسبت به کسب علم توجه زیادی داشته باشند، گفت: حضور طلاب بدون توجه به علم و استاد بدون تسلط کامل بر مسائل درسی، یک‌ خیانت بزرگ است.

استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان تجلیل شد + عکس

تقدیر از مجاهدت‌ها و تلاش‌های استاد نظامی و طلاب برتر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سامن پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha