جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر /  آیین نکوداشت استاد نظامی

حوزه / استاد حوزه علمیه همدان با تاکید بر معرفی اساتید پیشکسوت به جامعه، گفت: جامعه و بخصوص نسل جوان باید از منبرها و خاطرات و علم اساتید پیشکسوت بهره‌مند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان از اساتید حوزه علمیه همدان ظهر امروز در مراسم نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین علی نظامی استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان که در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سامن برگزار شد، با اشاره ویژگی‌های علمی و شخصیتی استاد نظامی، اظهار داشت: امروز لازم است تا حوزه علمیه و همه مدارس علمیه از ظرفیت برزگان و علما به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: علمایی که امروز در بین ما حضور دارند، نعماتی هستند که باید همانند یک گهرشناس قدر آنها را بدانیم و برای پیشرفت در دنیا و آخرت از وجود آنها بهره ببریم.

استاد حوزه علمیه همدان با بیان اینکه امثال استاد نظامی در حوزه علمیه بسیار است و باید آنها را به جامعه معرفی کنیم، یادآور شد: جامعه و بخصوص نسل جوان باید از منبرها و خاطرات و علم این اساتید پیشکسوت بهره‌مند شود.

وی با تأکید بر اینکه استاد نظامی با وجود مشکلی که دارد اما دارای استعدادهای بسیاری است، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت که استاد نظامی از این مشکل، فرصتی بی‌نظیر را برای خود ایجاد کردند و لذا امروز به علت مجاهدت‌ها و تلاش‌های این استاد پیشکسوت دور هم جمع شده‌ایم تا بگوییم قدردان این تلاش‌ها هستیم.

حجت الاسلام فاضلیان با تقدیر از مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن برای برگزاری این مراسم، گفت: امیدواریم شاهد برگزاری مراسم‌های اینچنینی در مدارس سراسر استان باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha