شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1067276
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
تصاویر /  آیین نکوداشت استاد نظامی

حوزه / استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان گفت: بنده به جز لباس روحانیت و روضه خوانی برای سیدالشهدا(ع) چیز دیگری ندارم، گفت: در این مدت با کمک خداوند ۱۷ عنوان کتاب و ۲۱ جلد در موضوعات مختلف به چاپ رسانده‌ام که همه این‌ها را از تفضلات الهی می‌دانم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین علی نظامی استاد روشندل و پیشکسوت حوزه علمیه همدان، امروز در مراسمی که برای تجلیل از تلاش‌های او در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهر سامن برگزار شد، اظهار داشت: بنابر روایات از نشانه‌های خوشبختی انسان آن است که کمالات او نزد کسی باشد که شکرگزار است و احسان‌های او نزد کسی که نا سپاسی نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بنده به جز لباس روحانیت و روضه خوانی برای سیدالشهدا(ع) چیز دیگری ندارم، گفت: در این مدت با کمک خداوند ۱۷ عنوان کتاب و ۲۱ جلد در موضوعات مختلف به چاپ رسانده‌ام که همه این‌ها را از تفضلات الهی می‌دانم.

حجت الاسلام والمسلمین نظامی افزود: گفتن این موضوع به نیت تعالی، برتری جویی، شهرت خواهی و هدف‌های پَست دنیایی نیست، بلکه به علت آن است که خداوند فرمود، اگر نعمتی از جانب پروردگارت رسید، آن را بازگو کن.

وی با بیان اینکه از طلاب و اساتید و بخصوص از مدیران می‌خواهم تا نسبت به مسائل علمی در حوزه علمیه توجه جدی داشته باشند، یادآور شد: درس نخواندن طلاب در حوزه علمیه و حضور استاد بدون تسلط کامل بر مسائل درسی یک‌ خیانت بزرگ است و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی رخ دهد.

استاد پیشکسوت حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه امیدواریم مدرسه علمیه سامن در منطقه غرب کشور به عنوان یکی از درخشان‌ترین مدارس علمیه معرفی شود، گفت: لازمه تحقق این امر تلاش شبانه روزی مسئولان و طلاب در زمینه علمی و اعتقادی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه طلاب زمامداران فکری و اعتقادی مردم و جامعه هستند، یادآور شد: نباید اجازه دهیم اعتقادات مردم در جامعه کم رنگ شود و مراقبت از این مسئله مهم بر عهده شما طلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha