پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زی

حوزه / تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشان اعلام کرد: از بین ۱۰۰ نفر در حال حاضر ۵۷ نفر با توجه به تکمیل بودن مدارک برای تحصیل در موسسه آموزشی علمی تخصصی ائمه اهل بیت (ع) کاشان ثبت نامشان قطعی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین میر سید حسن اعتمادی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با بیان اینکه از سالیان گذشته درخواست رشته‌های تخصصی بر محور تبلیغ در کاشان را داشته‌ایم، اظهار داشت: به دلیل ظرفیت‌های فراوان حوزه علمیه کاشان از نظر کمی و کیفی، بنابراین راه اندازی رشته‌های تخصصی در قالب درختواره در موسسه علمی و تخصصی ائمه اهل بیت(ع) برای طلاب مستعد در این شهرستان ضروری بود.

تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشان با قدردانی از آیت الله اعرافی و همکاری حوزویان کاشان در راه اندازی موسسه علمی و تخصصی ائمه اهل بیت(ع) کاشان، گفت: قرار است از بین شش رشته درخواستی حوزه علمیه قم، رشته‌های تبلیغ، کودک و نوجوان سطح سه و تخصصی تفسیر عمومی سطح دو، در نیم سال دوم در این موسسه راه اندازی شود.

وی، با بیان اینکه برای تدریس رشته‌های تخصصی تبلیغ و تفسیر از اساتید متخصص این رشته‌ها در موسسه استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: وجود بیش از یک هزار هیئت مذهبی در شهرستان کاشان تأکیدی بر ضرورت استفاده از طلاب متخصص در حوزه تبلیغ است.

تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی(ره) کاشان با بیان اینکه حجت الاسلام بداغ آبادی به عنوان نماینده موسسه آموزشی علمی تخصصی ائمه اهل بیت(ع) برای پیگیری کارهای اساتید و آموزش به قم معرفی شده است، گفت: از بین ۱۰۰ نفر در حال حاضر ۵۷ نفر با توجه به تکمیل بودن مدارک برای تحصیل در موسسه آموزشی علمی تخصصی ائمه اهل بیت (ع) کاشان ثبت نامشان قطعی شده است.

وی، با بیان اینکه موسسه آموزشی علمی تخصصی ائمه اهل بیت(ع) تا آماده شدن مکان مناسب در مدرسه علمیه خواهران آیت الله اعتمادی(ره) کاشان در خیابان امیرکبیر مستقر است، اظهار کرد: بر اساس مذاکرات به عمل آمده، اسکان، استاد و مزایای پیش بینی شده طلاب پذیرفته شده به عهده تولیت مدارس آیت الله اعتمادی(ره) کاشان خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha