یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جوکار در جمع معترضین به ناهنجاری در نمایشگاه آرایشی یزد

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در جمع معترضین به هنجارشکنی در نمایشگاه آرایشی یزد گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها باید متناسب با فرهنگ اسلامی و رعایت شئونات و ارزش‌های اسلامی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، جمعی از مردم دارالعباده یزد در اعتراض به هنجارشکنی که در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی رخ داده بود، در محل دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس حضور پیدا کردند تا در کنار بیان اعتراض خود، از دکتر جوکار درخواست پیگیری جدی آن را در مجلس داشته باشند.

دکتر جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و جمهوری اسلامی برخلاف خواسته دشمن به سمت رشد و پیشرفت در حال حرکت است.

اعتراض مردم یزد به هنجارشکنی در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی

وی با بیان اینکه مطالبه در خصوص وضعیت حجاب بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: تجمع شما باید هوشیاری مسئولین کشور را همراه داشته باشد که تفاوتی بین نماینده مردم و دیگر مسئولان نیست.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس تاکید کرد: ما وظیفه پاسخگویی به مردم در تمام زمینه‌ها بالاخص مسائل اساسی و اصولی شریعت مثل حجاب و عفاف را داریم.

اعتراض مردم یزد به هنجارشکنی در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف یزد، گفت: بدون تردید برگزاری نمایشگاه‌ها باید متناسب با فرهنگ اصیل و اسلامی یزد باشد و تمام شئونات و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مراعات شود.

جوکار در پایان اظهار کرد: موضوع حجاب و عفاف در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مخاطب خاص IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 0
    خدا ازشون نگذره اگر عمدا این کار رو کردن
  • زینب IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    هرج و مرج فرهنگی بیداد می‌کنه