شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عراق

حوزه/ گردان‌های سید الشهدای عراق طی بیانیه‌ای همبستگی خود را با مبارزان فلسطینی اعلام و اشغالگران صهیونیستی با هر عنوانی را محکوم به نابودی خواند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، به دنبال هجوم وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و دفاع شجاعانه جوانان فلسطینی از مسجدالاقصی و حقوق ملتشان گردان‌های سیدالشهدای عراق طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس بر حمایت و اعلام همبستگی خود با مبارزان فلسطینی تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُواْ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیر* الَّذِینَ أُخْرِجُواْ مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ إِلاَّ أَن یَقُولُواْ رَبُّنَا اللَّهُ)

صدق الله العلی العظیم

جنایات رو به افزایش دشمن بزدل صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی با دقت رصد می‌کنیم و شهامت و شجاعت مردان مقاومت اسلامی فلسطین را بزرگ می‌شماریم و به استواری آنان در سنگرهای رویارویی با دشمن صهیونیستی درود می‌فرستیم.

ما تصاویر وحدت و انسجامی را که در قالب صفوف فشرده و پیوند عمیقشان با توده‌های مردم ترسیم کردند را تحسین می‌کنیم و از آن‌ها حمایت می کنیم، چرا که این اتحاد را از عوامل پیروزی‌ها در گذشته و ادامه آن در آینده می‌دانیم.

ما در مقاومت اسلامی عراق، همبستگی عمیق خود را با برادرانمان در مقاومت فلسطین اعلام می‌کنیم و تاکید می کنیم که رژیم اشغالگر به هر شکل، نام و در هر جایگاهی که باشد رژیمی پست و دارای موجودیتی ضعیف می‌دانیم که باقی نخواهد ماند و نابود می‌شود.

عزت از آن خدا و رسول و مومنان است، رحمت و بهشت الهی گوارای شهدای قهرمان فلسطینی و از خداوند شفای فوری و عاجل برای جانبازان و مجروحان قهرمان را خواستاریم.

پیروزی از آن مبارزان مقاومت است.

روابط عمومی گردان‌های سید الشهداء

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha