پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام صالحی / خمیر

حوزه / امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: همه مسئولان در امید آفرینی و رفع مشکلات جوانان مکلفند و تا زمانی که در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به گزارشات صوری و غیر واقعی تکیه شود و برنامه‌ها کیفی سازی نشود، نمی‌توان امید به بهبود داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر امروز در نشست هم اندیشی مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی که با حضور رئیس دادگستری، جانشین فرمانده سپاه و روسای سایر ادارات خمیر در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تشریح و بررسی معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه، اظهار داشت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی امروز سند محور حرکت کردن، یک تکلیف است و از جزیره‌ای کار کردن باید پرهیز شود.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه و بر زمین مانده حقیر در شهرستان تشکیل و راه‌اندازی صندوق توسعه است که بسیاری از نیازهای عرصه‌ فرهنگی و آموزشی را منسجم و تقویت خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خمیر یادآور شد: وجود معادن و سایر فرصت‌های اقتصادی باید به گونه‌ای مدیریت شود که با جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارکرد موثر دریافت نمود، در غیر این صورت جز تهدید و فرصت سوزی ثمره دیگری نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: همه مسئولان در امید آفرینی و رفع مشکلات جوانان مکلفند و تا زمانی که در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به گزارشات صوری و غیر واقعی تکیه شود و برنامه‌ها کیفی سازی نشود، نمی‌توان امید به بهبود داشت.

گفتنی است در ابتدای این نشست اعضا، به بیان نظرات و پیشنهادات و مباحثی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha