شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان‌های حزب‌الله با تاکید بر اینکه مقاومت برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان ادامه خواهد داشت، خواستار بیرون راندن جنایتکاران از سرزمین عراق شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان‌های حزب‌الله با تاکید بر اینکه مقاومت برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان ادامه خواهد داشت، خواستار اتخاذ «موضع شجاعانه» و بیرون راندن جنایتکاران از سرزمین عراق شدند.

گردان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند: کشتار و نقض حاکمیتی که عراقی‌ها در معرض آن هستند، برای سوابق جنایتکارانه نیروهای اشغالگر آمریکایی که از زمان تهاجم آنها به کشور، از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی داعش و هدف قرار دادن مجاهدین و فرماندهان پیروزی آغاز شده و تا جنایت امروز در ترور معاون عملیات تیپ ۱۲ حشد الشعبی و همراهانش در نزدیکی وزارت کشور عراق در بغداد ادامه دارد، عجیب نیست.

حزب الله عراق تصریح کرد: در این شرایط، صاحبان تصمیم را به مسئولیت قانونی و اخلاقی و اتخاذ موضعی شجاعانه مبنی بر بیرون راندن جنایتکاران از سرزمین عراق، دعوت می کنیم.

گردان های حزب الله در پایان بیان داشت: ما از تمسک و حمایت ملت اصیل ما از محور مقاومت اسلامی و رویکرد جهادی آن که جان خود را برای پاکسازی سرزمین از لوث وجود اشغالگری فدا می‌کند، قدردانی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha