پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای با اشاره به اینکه آمریکا در انجام هرگونه مذاکرات یا امضای توافقنامه با عراق قابل اعتماد نیست، هشدار داد: هرگونه تلاش برای دور زدن مصوبه پارلمان در اخراج نیرو های آمریکایی از عراق، هزینه سنگینی برای آمریکا خواهد داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای با اشاره به اینکه آمریکا در انجام هرگونه مذاکرات یا امضای توافقنامه با عراق قابل اعتماد نیست، هشدار داد: هرگونه تلاش برای دور زدن مصوبه پارلمان در اخراج نیرو های آمریکایی از عراق، هزینه سنگینی برای آمریکا خواهد داشت.

گردان های حزب الله اشاره کرد: آمریکا زمانی اقدام به اجرای گفتگوی راهبردی کرد که فهمید عراقی ها از حضور او در عراق ناراضی هستند، به ویژه بعد از تصویب مصوبه مجلس که دولت را به اخراج نیروهای بیگانه ملزم کرد و ملت نیز با تظاهرات میلیونی خود از آن حمایت کردند.

حزب الله عراق افزود: عراقی ها از مسئولین ذیربط انتظار دارند که مصوبه اخراج نیرو ها را در مدت معین اجرا کنند و تسلیم خواسته های دولت جنایتکار آمریکا نشوند که پذیرش شرط و شروط آمریکا به معنی تداوم نقض حاکمیت عراق و تسلیم در برابر اراده دشمن است.

گردان های حزب الله با بیان اینکه دولت آمریکا دارای تاریخ سیاه و پر از جنایت بوده و در نقض پیمان نامه ها و قرارداد ها معروف است و به هیچ عنوان قابل ا عتماد نیست، افزود: آمریکا باید بداند که اگر تلاش کند مصوبه پارلمان عراق را دور بزند، هزینه سنگینی به دنبال  خواهد داشت.

حزب الله هشدار داد: کسانی که برای بقای نیرو های اشغالگر در عراق تلاش می کنند، یقین داشته باشند که نمی توانند از حضور غیر قانونی آن در برابر خشم عراقی ها حمایت کنند؛ چراکه مردم با تمام توان برای حفظ حاکمیت و بیرون راندن اشغالگر تلاش خواهند کرد.

گردان های حزب الله با تأکید بر اینکه عراقی ها باید به مسئولیت خود در اخراج اشغالگر عمل کنند، گفت: علمای دینی در پیشاپیش سایرین برای آگاهی بخشی به جامعه و بیان حق وارد میدان خواهند شد و نیروهای ملّی و عشایر برای بیرون راندن اشغالگر در آمادگی کامل خواهند بود و مقاومت  امنیتی، نظامی و رسانه ای به نقش خود عمل خواهد کرد.

حزب الله در پایان گفت: همانطور که عراقی ها در مقابله با گروهک های تروریستی داعش متحد شدند، برای اخراج نیرو های اشغالگر و پاکسازی مقدسات از لوث وجود آنان متحد خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha