جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/گردان های حزب الله عراق با بیان اینکه آمریکا از طریق تروریست خواندن ملت و نیرو های ملی عراق، به اهانت آنان ادامه می دهد، افزود: آمریکا بعد از خسارت هایی که گروه های مقاومت به داعش وارد کرده، وحشت زده شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق با بیان اینکه آمریکا از طریق متهم کردن و تروریست خواندن ملت و نیرو های ملی عراق، به اهانت آنان ادامه می دهد، افزود: آمریکا بعد از خسارت هایی که گروه های مقاومت به داعش وارد کرده، وحشت زده شده است.

گردان های حزب الله در بیانیه خود گفت: این مایه افتخار ماست که آمریکا به خطر ساز بودن ما برای حضور و طرح های آن در عراق و منطقه اعتراف می کند.

گردان های حزب الله ادامه داد: مجاهدان و رزمندگان ما جان خود را برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود نذر کردند و یاوه گویی های شیطان بزرگ آنان را از عمل به وظایف خود در اخراج نیرو های بیگانه باز نخواهد داشت.

حزب الله عراق با اشاره به اینکه آمریکا با تروریست خواندن ملت و نیرو های ملی عراق، آنان را مورد اهانت قرار می دهد، تأکید کرد: اقدامات آمریکا علیه گروه های مقاومت اسلامی، مؤکد میزان وحشت آن از گروه های مقاومت است که آمریکا و داعش که ساخته آن است را شکست دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha