جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاضل جابر الفتلاوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ فاضل الفتلاوی نماینده ائتلاف فتح با بیان اینکه دولت عراق ملزم به اجرای مصوبه پارلمان در اخراج نیرو های بیگانه از عراق است، اشاره کرد: کمیته مذاکره کننده باید مصوبه مجلس نمایندگان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فاضل الفتلاوی نماینده ائتلاف فتح با بیان اینکه دولت عراق ملزم به اجرای مصوبه پارلمان در اخراج نیرو های بیگانه از عراق است، اشاره کرد: کمیته مذاکره کننده باید مصوبه مجلس نمایندگان را در دستور کار قرار دهد و در موردی غیر از خروح این نیرو ها از عراق مذاکره نکند.

وی افزود: دولت ملزم به اجرای مصوبه مجلس نمایندگان در اخراج نیرو های آمریکایی از کشور است و مذاکره در خصوص ابقای این نیرو ها، خلاف مصوبه مجلس نمایندگان است.

الفتلاوی تصریح کرد: دولت در خصوص مذاکره با طرف آمریکایی برای خروج نیروهای آن از کشور، جدّیت دارد و برخی از پایگاه‌های نظامی از حضور نیرو های بیگانه خالی شده است.

عضو ائتلاف فتح ادامه داد: مصوبه پارلمان آشکار و صریح است و نمی توان از آن عبور کرد. اخراج تمامی نیروهای بیگانه امری ضروری است، به ویژه که نیرو های امنیتی این توانایی را دارند که بدون حضور بیگانگان از عراق حمایت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha