پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ائتلاف فتح

حوزه/ "عدی الشعلان" نماینده ائتلاف فتح عراق نسبت به توطئه صهیونیستی آمریکایی برای دست یازی به ملت عراق هشدار داد و گفت: ائتلاف فتح به اصرار خود بر اخراج نیرو های اشغالگر آمریکایی از اراضی عراق ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "عدی الشعلان" نماینده ائتلاف فتح عراق نسبت به توطئه صهیونیستی آمریکایی برای دست یازی به ملت عراق هشدار داد و گفت: ائتلاف فتح به اصرار خود بر اخراج نیرو های اشغالگر آمریکایی از اراضی عراق ادامه خواهد داد.

وی در گفتگویی با بیان اینکه ائتلاف فتح هرگز در خصوص بقای اشغالگران برای مدت طولانی در عراق کوتاهی و سازش نخواهد کرد، افزود: باید در برابر توطئه های خارجی صهیونیستی آمریکایی که به دنبال هدف قرار  دادن اراده ملت عراق است، ایستاد و وحدت سیاسی داشت.

نماینده ائتلاف فتح اشاره کرد: آمریکا از طریق سر سپرده ها و ابزار های رسانه های خود تلاش می کند گفتگوی عراقی آمریکایی را با شکست مواجه کند تا بتواند مدت طولانی در عراق باقی بماند.

الشعلان در پایان تأکید کرد: ائتلاف فتح بر اصرار خود در اخراج نیرو های اشغالگر آمریکایی از اراضی عراق و اجرای مصوبه مجلس نمایندگان در این خصوص ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha