جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم رضوی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم رضوی گفت: وَقُولاَ بِالْحَقِّ، وَاعْمَلاَ لِلْأجْرِ، وَکُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً، وَلِلْمَظْلُومِ عَوْناً. حضرت علی (ع) از طریق حضرت امام حسن و امام حسین (ع) به جهانیان پیام دادند که سخن حق بگویید و برای پاداش آخرت کار کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم رضوی امام جمعه شهر ملبورن استرالیا در گفت گو با  خبرگزاری حوزه با اشاره به وصیت امیرالمؤمنین به امام حسن و امام حسین علیهم السلام: «وَقُولاَ بِالْحَقِّ، وَاعْمَلاَ لِلْأجْرِ، وَکُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً، وَلِلْمَظْلُومِ عَوْناً» گفت: حضرت علی (ع) از طریق وصیت خود به حضرت امام حسن و امام حسین (ع) به جهانیان پیام دادند که سخن حق بگویید و برای پاداش آخرت کار کنید. ظالم را دشمن و مظلوم را یاور باشید. و در این فرمان حضرت شرط مذهب ندارد، یعنی مظلوم در هر جای دنیا و پیروی هر مذهبی باشد باید از او حمایت کنند و ظالم در هر جای دینا ظلم کند و از هر زبان، نسل و مذهب باشد باید با او مبارزه کنند، و دقیقا پیام کربلا هم همین است.

وی افزود: جهانیان می دانند که تاریخ آمریکا سیاه‌ترین تاریخ است، در دنیا هر جایی ظلم و جنایت شد، یا فعالیت ضدحقوق بشر رخ داد عامل اصلی آمریکا است، امام خمینی (ره) بسیار درست فرموده بودند که آمریکا شیطان اکبر و دجال زمان و عامل تمام جنایات در عالم است، امروز اگر کاخ سفید در راه راست بود در جهان امنیت داشتیم، سازمان همکاری اسلامی، امارات متحده عربی و دیگر کشورها برده این شیطان بزرگ شده اند و البته متحدان این شیطان بزرگ نیز با او نابود خواهند شد و امروز ما شاهدیم که در آمریکا مردم بیدار شده اند و برای عدالت قیام کرده اند.

امام جمعه شهر ملبورن استرالیا در ادامه گفت: جالب اینجا است که رسانه های مدعی حقوق بشر نیز امروز ساکت هستند و می بینیم که سازمان های حقوق بشر جهانی نیز در برابر جنایات آمریکا در سکوت فرور رفته اند در صورتی که اگر این سازمان ها واقعا برای حقوق بشر فعالیت می‌کردند باید امروز در کنار مردم آمریکا می‌ایستادند و از آنها دفاع می‌کردند. الحمدلله مردم آمریکا امروز بیدار شده اند و این جریانات را می‌دانند و وقت آن رسیده که کاخ سفید به مردم جواب بدهد و البته جنایات رژیم آمریکا را خوب جهانیان تماشا کردند.

وی در پایان گفت: در آمریکا مردم علیه نظام دیکتاتوری هستند و می‌خواهند به طور واقعی نظام جمهوری اجرا شود که در آن سفید پوست ها به سیاه پوست ها ظلم نکنند، نظام زندگی مردم یکسان باشند، پس از مرگ کمونیسم منتظر خبر مرگ نظام سرمایه داری بودیم که الحمدلله این نظام کثیف هم مرده است و جنازه اش در کاخ سفید است و فقط منتظر پخش این خبر باشیم که "نظام سرمایه داری" مرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha