جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باسم خشان نماینده مجلس عراق

حوزه/ باسم خشان نماینده المستقبل با بیان اینکه دولت کنونی تمایلی به اخراج نیروهای آمریکایی از عراق ندارد، اشاره کرد: احزاب برای بقای این نیرو ها تلاش می کنند و برای اخراج آن به دولت هیچ فشاری نمی آورند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، باسم خشان نماینده المستقبل با بیان اینکه دولت کنونی تمایلی به اخراج نیرو های آمریکایی از عراق ندارد، اشاره کرد: احزاب برای بقای این نیرو ها تلاش می کنند و برای اخراج آن به دولت هیچ فشاری نمی آورند.

وی افزود: علی رغم اینکه برخی احزاب بر اخراج نیرو های آمریکایی پافشاری می کنند، امّا دولت، مجلس نمایندگان و برخی از احزاب حامی ابقای این نیرو ها در عراق هستند.

خشان تصریح کرد: مذاکره جاری بغداد و واشنگتن، تلاشی است برای قانع کردن ملت عراق مبنی بر اینکه برنامه ای برای اخراج نیرو های آمریکایی در جریان است.

نماینده مجلس عراق تأکید کرد: مذاکرات هرگز به خروج نیرو های بیگانه منتهی نخواهد شد و دولت هیچ درخواستی برای اخراج این نیرو ها نخواهد داشت و این مذاکره تلاشی برای نشان دادن تصویر دیگری از واقعیت است.

وی بیان داشت: اخراج نیرو های آمریکایی نیاز به تصمیم دولت دارد، این در حالی است که دولت کنونی هیچ تمایلی به اخراج آنها ندارد و احزاب نیز فشاری بر دولت وارد نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha