پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حامد الموسوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ حامد الموسوی گفت: ما به عنوان نماینده ملت عراق از هیچ تلاشی برای اخراج نیرو های آمریکایی از عراق فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حامد الموسوی نماینده ائتلاف فتح با بیان اینکه عراق هرگز حضور آمریکایی را در سرزمین خود نخواهد پذیرفت، اشاره کرد: تیم مذاکره کننده عراقی باید به سه مسئله توجه  کند؛ اول اینکه آمریکا نیروی اشغالگر است، دوم اینکه آیت الله سیستانی و تمامی مراجع دینی با حضور آن در عراق مخالف هستند و تمامی ملت عراق حضور آمریکا را رد کرده و از نزدیک جزئیات مذاکره را پیگیری می کنند.

وی افزود: حاکمیت خط قرمز است و حضور آمریکا به طور مستقیم در ظاهر شدن داعش و حمایت از آن نقش داشته و ملت عراق نقش کثیف آن را در حمایت از این گروهک تروریستی فراموش نمی کند.

الموسوی تصریح کرد: ما به عنوان نماینده ملت عراق از هیچ تلاشی برای اخراج نیرو های آمریکایی از عراق فروگذار نخواهیم کرد و عراق سرزمین تسویه حساب با جمهوری اسلامی ایران و هر کشور دیگر نخواهد بود.

نماینده مجلس عراق، خروج نیرو های آمریکایی را درگاه استقرار عراق و شکوفایی منطقه دانست و گفت: ما به توانایی نیرو های امنیتی از جمله ارتش، پلیس، حشد الشعبی و پیشمرگ ایمان داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha