شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای گفت: موضع اصولی ما حمایت از نامزد هایی است که از پاکدستی و کارآمدی بهره مند بوده و به مبانی و اصول ملّی و ارزش های اعتقادی و اعتقادی پایبند هستند، می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای با تأکید بر اینکه همچنان بر رویکرد ثابت خود در عدم مشارکت در انتخابات به عنوان نامزد انتخاباتی تأکید کرد و گفت: موضع اصولی ما حمایت از نامزد هایی است که از پاکدستی و کارآمدی بهره مند بوده و  به مبانی و اصول ملّی و ارزش های اعتقادی و اعتقادی پایبند هستند، می باشد.

تأکید بر مخالفت با حضور استعمارگران ، حمایت از محور مقاومت و مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

گردان حزب الله افزود: ما همچنان بر موضع خود در مخالفت با حضور استعمارگران بیگانه، حمایت از محور مقاومت، مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، ایستادگی در مقابل گسترش رذایل و مواد مخدر و فساد اخلاقی و فرهنگ های انحرافی که از سوی سازمان های مرتبط با دشمن صهیونیستی آمریکایی ترویج می شود، تأکید داریم.

حزب الله عراق در ادامه بر آمادگی خود برای حمایت و پشتیبانی از دارندگان خصوصیات فوق الذکر (با در نظر نگرفتن نژاد و گرایش) تأکید کرد و بیان داشت: هدف والای ما موفقیت انتخابات و پیروزی نیرو های ملی گرا، اصولگرا، شریف و شایسته ای است که آماده است برای ملت خود و دفاع از آن و ارزش های آن جانفشانی کند و تمامی زمینه های زندگی عزتمند را برای تمامی اقشار مختلف مردم فراهم کند.

گردان های حزب الله با اشاره به اینکه عراق نیازمند یک دولت ملی گرا، کارآمد و پاکدست است، افزود: این دولت باید برای حل بحران هایی مثل نبود خدمات و ضعف در زیر ساخت های بهداشتی و آموزشی و تربیتی و خدماتی تلاش کند و برای ایجاد فرصت شغلی، رونق بخش خصوصی و مبارزه با گسترش فساد وارد عمل شود.

در رأس چالش های عراق، اخراج نیرو های اشغالگر از کشور است

حزب در بخش دیگر بیانیه تصریح کرد: در رأس چالش های عراق، اخراج نیرو های اشغالگر از عراق، تثبیت حاکمیت بر سرزمین، آسمان و آب های منطقه ای و بازگرداندن امنیت و استقرار، احترام به حکومت و قانون، جلوگیری از اقدامات جنایتکارانه علیه شهروندان و شکایت و مجازات کشور های و طرف هایی که از این عملیات های حمایت کردند، است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha