شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه خوش اخلاقی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند برای بشر است، گفت: خوشبختی مرد در این است که وقتی وارد خانه می‌شود، با اخلاق خوش همسرش روبرو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی روز پنج شنبه در مراسمی در جمع بانوان روستای انصارالامام، که به مناسبت روز مادر برگزار شده بود، اظهار داشت: بنابر روایات، ثواب حضور مرد در کنار همسر و خانواده‌اش، از اعتکاف در مسجد بالاتر است.

وی با تأکید بر اینکه در اسلام خانواده دارای ارزش و جایگاه بسیار بالایی است، گفت: در اسلام، خدمت کردن مرد به خانواده، عبادت محسوب می‌شود.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه خداوند راه رفتن به بهشت و دوری از جهنم را ساده کرده است، یادآور شد: یکی از راه‌های رفتن به بهشت، خدمت کردن به خانواده و همسر است.

وی با بیان اینکه خوش اخلاقی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند برای بشر است، اظهار کرد: خوشبختی مرد در این است که وقتی وارد خانه می‌شود، با اخلاق خوش همسرش روبرو شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، همچنین با تأکید بر اینکه در عرصه تربیت فرزندان باید صبر پیشه کرد، گفت: تحمل کردن و مهربانی با بچه‌ها تأثیر بسیاری در زمینه تربیت درست فرزندان دارد و به خاطر داشته باشید که نقش مادر در تربیت فرزند بسیار بیشتر از پدران است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مادران دارای ۳ فرزند به بالا و تعدادی از خیرین روستای انصارالامام تقدیر شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha