سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم ولایی ایران اسلامی امسال با شکوه خاصی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و به دشمنان نشان خواهند داد تا پای جان حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در همایش جهاد تبیین ویژه طلاب و روحانیون استان لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه استان لرستان استانی ولایی و عالم پرور است، گفت: استان لرستان خاستگاه علما و مبلغان جهادی و انقلابی بوده که همواره در نشر اندیشه ها و آرمان های نظام اسلامی پیشرو بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه طلاب و مبلغان با سعه صدر، تلاش و همت مضاعف در راستای ترویج آموزه های دینی و بیان دستاوردهای نظام رسالت تبلیغی خود را دقیق انجام دهند، بیان کرد: طلاب و مبلغان از هر فرصتی برای روشنگری و بصیرت افزایی مردم برای مقابله با توطئه های دشمنان استفاده کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنانی از جنس کفار و منافقین صدر اسلام دارد، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و ولایی باید در برابر دسیسه های دشمنان هوشیار و بابصیرت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه در عرصه های جهاد و شهادت، پاسداری از اهداف اسلام و انقلاب، محرومیت زدایی و ...همواره نقش آفرینی کرده و خدمات چشمگیری را به امت اسلام و انقلاب ارائه داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران امید آزادگان و مظلومان جهان است، تصریح کرد: سپاه سد مستحمکی در برابر زورگویان و مستکبران جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر امسال با شکوه خاصی برگزار می شود.

وی، در پایان با تأکید بر مردمی، عمیق و کاربردی و همچنین باشکوه برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر، خاطر نشان کرد: مردم ولایی ایران اسلامی امسال با شکوه خاصی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و به دشمنان نشان خواهند داد تا پای جان حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha