شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و تحقق آرمان ها و تبیین ماهیت انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز امروز در جمع خبرنگاران گفت: پیشرفت های کشور در همه حوزه ها و عرصه ها چشمگیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز توجه به قشر آسیب پذیر و طبقه پایین جامعه را از دیگر اهداف و دستاورد انقلاب خواند و افزود: با پیروزی انقلاب و شکل گیری کمیته امداد توجه به این قشر نیز جزو اولویت هاست.

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردها و تحقق آرمان ها و تبیین ماهیت انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بر این اساس برنامه های حوزه نمایندگی بر محور تبیین نقش انقلاب طراحی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز، فضاسازی محیطی و توجه به نمادهای انقلابی و ارزشی را از دیگر برنامه های حوزه نمایندگی در راستای گرامیداشت دهه فجر برشمرد.

وی برگزاری جشنواره و مسابقه مقاله نویسی و نقاشی، اجرای سرود در مناطق مختلف شهر، تولید محتوا، دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی و برگزاری جشن و توزیع بسته های معیشتی را از دیگر برنامه های دهه فجر نام برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha