یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم بیعت با امام و رهبری در اهواز

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: بزرگترین و باشکوه ترین جلوه های ایام الله در اسلام‌ و انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد: این روز مهم و ماندگار را تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هدف از یادآوری ایام الله براساس آیات قرآنی، ایجاد زمینه ای برای شکرگذاری نعمت ها و ایجاد روحیه صبر، مقاومت و ایستادگی در مقابل مشکلات در راستای ادامه مسیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: چرا خداوند بر روی بعضی ایام‌، انگشت می گذارد و به عنوان ایام الله معرفی می کند؛ خصوصیت ایام الله این است که در این روز دست قدرت خدا از آستین ملتی مقاوم و حق پرست بیرون می آید و حادثه برجسته ای می آفریند.

وی خاطرنشان کرد: در روایات دینی بزرگ‌ترین یوم الله روز ظهور امام زمان(عج) می باشد که کارنامه ظلم و ستم از بین می رود و توحید و عدالت گسترش پیدا می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: بزرگترین و باشکوه ترین جلوه های ایام الله در انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران تحولی بسیار عمیق و گسترده در حد ایران و دنیا ایجاد کرده است، بیان کرد: اسلامی که در معرض نابودی قرار گرفته بود، در شرایط خفقان ابتدایی براساس اسلام ناب محمدی ایجاد و مجدد زنده شد.

مراسم بیعت با امام و رهبری همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران باحضور مدیران و مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha