جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه همه در راستای اهداف جهاد تبیین تلاش کنیم، تصریح کرد: باید با انجام جهاد تبیین صف منافقان و گروهک ها را از جوانان کم اطلاع و احساسی جدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با اخلاص، توکل به خدا و پشتوانه مردمی توانست حکومت ستمشاهی را براندازی کند و پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه ریزی کند، گفت: قدردان نعمت استقلال، آزادی و آرامش و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه اخلاص در انجام امور، توحید، عدالت اجتماعی، رفاه، پیشرفت، مبارزه با ظلم و استکبار و یاری مظلومان از شعارهای انقلاب است، افزود: اهداف والای اسلام و انقلاب هرگز کهنه نمی شود و روز به روز بر پیروان مکتب اسلام ناب و انقلاب افزوده خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است که در راستای اشاعه ارزش های دینی و قرآنی در جامعه تلاش می کند، اظهار کرد: پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب تنها با تبلیغ و تبیین میسر خواهد بود و برای تحقق این مهم باید همتی والا داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه همه در رستای اهداف جهاد تبیین تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: باید با انجام جهاد تبیین صف منافقان و گروهک ها را از جوانان کم اطلاع و احساسی جدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه شعار «زن، زندگی و آزادی» شعاری انحرافی و مربوط به یکی از گروهک ها است، افزود: مردم ولایی و انقلابی ایران بدانند منافقان پشت سر این شعار اهداف پلید خود را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خطاب به مسئولان و مدیران گفت: مسئولان و مدیران باید با تلاش مضاعف و خدمات جهادی به مردم پرچم ارزش های اسلامی و انقلابی را بالا نگه دارند و در راه خدمت رسانی به مردم همیشه در صحنه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha