سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی همدان

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان همدان در پیامی به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، بر لزوم خوانش دقیق "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید جواد حسینی فرمانده سپاه شهرستان همدان در پیامی به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، بر لزوم خوانش دقیق "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" تأکید کرد.

در این یادداشت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیات الهی

دهه فجر، یادآور غلبه اراده پولادین مردان و زنان ایران اسلامی بر کاخ‌های زر و تزویر است.

در این دهه مبارک فصلی نو در تاریخ معاصر گشوده شد و مصداقی تام و عینی از بیعت امام و امت به ظهور رسید.

رهبری نهضت و تبعیت مردم برای خدا بود و به سبب این معرفت و شناخت و با انفجار نور انقلاب، یک الگوی کارآمد از نظام مردم‌سالاری دینی بر مبنای کرامت اسلامی و انسانی بر دنیا عرضه شد.

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر مکاتب دست ساز بشری است و با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» فریاد آزادی خواهان در اعماق تاریخ را تحقق بخشیده و حکومت اسلام و تشیع را به ارمغان آورده است.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ و تقارن این ایام با ماه ریزش رحمت خدا، ماه رجب و میلاد حضرت امام علی علیه‌السلام بر همگان مبارک باد.

امید است با بهره‌گیری از این فرصت، آرمان‌های انقلاب مورد مداقه بیشتر قرار گیرد و با عمل به تکالیف «جهاد تبیین و جهاد خدمت» صحنه‌ای از «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» بازخوانی گردد.


برادر شما سید جواد حسینی
۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha