چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: انقلابی که با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و پشتوانه مردمی، در پی تحقق آرمان عدالت به مصاف ظلم و استبداد رفت و به خواست خدا، با هدایت حضرت امام (ره) و اراده و ایثار مردم عزیز ایران، به‌وقوع پیوست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وی در پیام خود افزود: طلوع پیروزی،ماه بهمن و ایام‌الله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرارسید. انقلابی که با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و پشتوانه مردمی، در پی تحقق آرمان عدالت به مصاف ظلم و استبداد رفت و به خواست خدا، با هدایت حضرت امام (ره) و اراده و ایثار مردم عزیز ایران، به‌وقوع پیوست.

حجت‌الاسلام وحیدی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسه‌ بزرگ و تاریخی مردم ایران است که در آن مردم به امام و مقتدای خویش لبیک گفتند و رژیم مستبد پهلوی و آمریکایی را سرنگون کرده و نظام اسلامی را بنا نهادند.

وی اظهار داشت: در این حماسه پرشکوه که با رهبری امام خمینی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت‌ (س) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) الگو گرفته شده بود، نظام طاغوتی، مستکبر و وابسته به بیگانگان فرو پاشید و نظامی جدید پدید آمد که در جهان ظلمانی معاصر، بی‌بدیل بود.

امام جمعه ملبورن گفت: ایران اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبران جهان ایستاده است و این امر، ثمره مجاهدت‌های مردم ایران است. امید است با این مجاهدت‌ها، شجره طیبه و تنومند این انقلاب عزیز روز به روز پرثمرتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha