یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی گفت: قدرت های استکباری برای تخریب نظام ولایت فقیه با شکست مفتضحانه ای روبرو شده و هیچ جایگاهی در برابر این نظام مقدس ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، طی خطبه های سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته نظام ولایت فقیه را مسیر دقیق انعکاس دین مبین اسلام و احکامات الهی تعبیر کرد و گفت: وابستگی نسل جوان و آگاهی آنان نسبت به این نظام مقدس در عصر حاضر اجتناب ناپذیر است.

وی اظهار داشت: ولایت فقیه پشتیبان و مدافع ملت های مظلوم و مستضعفین جهان است، یک نظامی که بر پایه عدل و انصاف بنا شده و هدف آن مقاومت برای قشر ضعیف می باشد.

امام جمعه ملبورن استرالیا افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، نظام ولایت فقیه را پایه گذاری کرد و با این گام تاریخی، طرز زندگی به شیوه تعلیمات روشن و تاثیر برانگیز اسلامی را به جوامع مختلف معرفی کرد.

وی تاکید کرد: ولایت فقیه امروز در تمام جهان شناخته شده و صادر شده است و ما نتیجه این نظام مقدس را در عشق و علاقه ملت های ستم دیده و مسلمین جهان به شخصیت والای امام راحل مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به تحریم ها علیه ایران گفت: قدرت های استکباری برای تخریب نظام ولایت فقیه با شکست مفتضحانه ای روبرو شده و هیچ جایگاهی در برابر این نظام مقدس ندارند. اما این قدرت ها برای کارشکنی در مسیر نظام ولایت فقیه مجبور به پیشبرد اقدامات شیطانی شده اند که اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران یکی از این شیوه ها ضدبشری محسوب می شود.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی تاکید کرد: ملت ها نیازمند نظام بر پایه عدل و انصاف هستند. آن زمان دور نیست که پرچم عدل و نظام زیر سایه ولایت فقیه در جای جای جهان برافراشته شود زیرا ملت ها به این بیداری دست پیدا کرده و به زودی به مطالبات خود برای داشتن نظام عدل و انصاف دست خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha