شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ گروه‌های افراطی و به اصطلاح جهادی با تخریب چهره دوستانه و مهربان اسلام و با اجرای طرح‌های صهیونیستی، دست به جنایت وحشیانه در کشورهای اسلامی به ویژه در فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، یمن و پاکستان می ‌زنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی از رهبران مذهبی ارشد در استرالیا و امام جمعه شهر ملبورن طی سخنرانی در کنفرانس بین المللی دفاع از مقدسات اسلامی، رژیم ناپاک صهیونیستی را علل اصلی نابسمانی‌ها در منطقه و ناامنی در جهان دانست و خواستار محاکمه سران خونخوار این رژیم در دادگاه‌های بین المللی به جرم ارتکاب جنایت جنگی علیه ملت‌های مظلوم به ویژه فلسطین شد.

وی افزود: گروه‌های افراطی و به اصطلاح جهادی با تخریب چهره دوستانه و مهربان اسلام و با اجرای طرح‌های صهیونیستی، دست به جنایت وحشیانه در کشورهای اسلامی به ویژه در فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، یمن و پاکستان می ‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی اظهار داشت: اسرائیل مرتکب قتل انسان‌های بی‌دفاع است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود. اشغال غیرقانونی بیت المقدس برعکس منشور سازمان ملل و مغایر با قوانین بین المللی است بنابراین حاکمان کشورهای اسلامی باید با رویکردی مشترک برای آزادی قدس شریف گام‌های عملی بردارند.

وی با یادآوری سخنان گهربار امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر تمام مسلمین جهان زیر یک پرچم گردهم آمده و یک سطل آب روی اسرائیل بریزند، این رژیم ناپاک نابود خواهد شد، افزود: متاسفانه قدرت‌های استکباری با شیوه تفرقه بینداز و حکومت کند، میان مسلمانان هرج و مرج ایجاد کرده و انسجام آنان را مورد هدف قرار داده است.

امام جمعه ملبورن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران الگوی بارز مقاومت در برابر استکبار جهانی و خنثی کردن توطئه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی است بنابراین ملت‌های مسلمان نیز باید همین الگو را برای دفاع از جان و مال خود در برابر استکبار و رژیم‌های خونخوار در منطقه پیش بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha