شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزہ/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت که اسلام مدافع حقوق، عزت و ارزش های انسانی است و مرجع آن نیز پیروی از آموزه های اهل بیت اطهار علیهم السلام می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن در استرالیا با تاکید بر لزوم برائت همه جانبه با افراطیون و عوامل سوء استفاده از دین مبین اسلام، گفت که اسلام مدافع حقوق، عزت و ارزش های انسانی است و مرجع آن نیز پیروی از آموزه های اهل بیت اطهار علیهم السلام می باشد.

وی خطبه های سیاسی-عبادی نماز جمعه در شهر ملبورن تاکید کرد که پیروی از مکتب معصومین علیهم السلام روش کامل و موثر مقابله با بدی های جامعه است در غیر این صورت دوری از منویات ائمه اطهار به منزله سقوط در تاریکی و خسران در دنیا و آخرت می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی تاکید کرد: مکتب تشیع همواره در دفاع از مظلومان و مقابله با استکبار در خط مقدم حضور دارد و راه مقاومت و ایثار را از حماسه عظیم کربلا در سرلوحه خود قرار داده است.

وی خواستار انسجام و هماهنگی حاکمان اسلامی در برابر طرح های شیطانی قدرت های استکباری شد که همواره با دسیسه های شوم به دنبال ضربه زدن به جهان اسلام و ارزش های جوامع اسلامی هستند.

امام جمعه ملبورن بر لزوم احترام همه ادیان به ارزش ها و مقدسات پیروان یکدیگر شد و گفت که باید برای صلح و رواداری با طرح های تفرقه افکنانه دشمنان مقابله کرد.

وی تاکید کرد که سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد باید در برابر قتل و غارت مردم بی گناه در کشورهای مختلف از جمله سوریه، یمن، افغانستان، فلسطین، کشمیر و پاکستان دست به کار شود و باید در برابر عوامل این ستمگری ها مقاومت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha