چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عبدالامیر خطاط

حجت الاسلام والمسلمین خطاط گفت: بعد از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز حقیقت و برکات بی بدیل انقلاب اسلامی بر ما پوشیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر خطاط صبح امروز در جمع کارکنان مرکزمدیریت حوزه علمیه اصفهان ضمن تبریک اعیاد رجبیه و میلاد ائمه معصومین اظهار کرد: یکی از میلادهای خجسته در ماه پرخیر و برکت رجبیه، میلاد حضرت جواد الائمه است که یکی از ویژگی های خاص آن حضرت طبق روایات و شارحین حدیث این است که «مولودی که به ولادتش پربرکت تر از حضرت جواد باشد، وجود ندارد» یعنی صرف تولد آن حضرت، گره گشایی عجیبی در جامعه آن زمان اتفاق افتاد و بسیاری از افراد به واسطه تولد آن حضرت هدایت شدند و از مسیرگمراهی بازگشتند.

وی ادامه داد: نامه ای از امام هشتم به حضرت جواد الائمه(ع) وجود دارد که علی بن موسی الرضا(ع) خطاب به فرزندش می فرمایند« از درب بزرگ مسجد، همراه با مردم و با مردم وارد مسجد شوید» این درس بزرگی برای همه طلاب، مبلغین و خطبا است که باید همیشه مردمی باشند و با مردم تردد کنند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: رفت و آمد با مردم و مردمی بودن علما و در دسترس مردم بودن جهت رفع نیازهای مردمی، از دستورات اکید دین است، نام و لقب جواد بر جود و کرم آن حضرت تأکید دارد.

وی به ایام الله دهه فجر اشاره و عنوان کرد: هنوز بعد از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حقیقت و برکات بی بدیل انقلاب اسلامی بر ما پوشیده است، ما و خاصه نسل جوان چون ماهی در آب، هنوز قدر و منزلت واقعی انقلاب اسلامی را درک نکرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین خطاط اذعان کرد: پیشکسوتان در ذهن دارند که یک زمانی پیش از انقلاب اسلامی، حتی کسی جرئت آوردن نام و یا نوشتن اسم امام خمینی(ره) را نداشت .

وی تأکید کرد: بدون شک با پیروزی انقلاب اسلامی سیر تاریخی دنیا تغییر کرد، امروز سیاسیون دنیا می فهمند که دنیا به سمت دینی شدن و سیطره اسلام حرکت می کند و اگر شاهدیم در جام جهانی قطر نماز جماعت برگزار و صوت قرآن کریم پخش می شود و ده ها مورد دیگر اسلامی رقم می خورد، به واسطه شامه تیز سیاسیونی است که به جهت همراهی حرکت دنیا تن به انجام چنین اتفاقاتی داده اند، البته لغزش های عجیبی هم را می بینیم.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروز زنده ایم و شرایط اوج قدرت انقلاب اسلامی را می بینیم و دنیا شاهد پیشرفت ها و رشدهای روز افزون انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha