سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اراک

حوزه/ همزمان با ایام دهه فجر نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) اراک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز همزمان با ایام دهه فجر نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک با حضور حجت الاسلام جعفر پور از اساتید حوزه و دانشگاه اراک برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام جعفر پور ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب و تقارن آن با ایام الله دهه فجر بیان کرد :دهه فجر ایام سرنوشت ساز ملت ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) از چنگال استکبار جهانی خود را رهاند.

وی گفت: از زمان شروع انقلاب تحولات عظیمی رخ داد و خون های پاک بسیاری از جوانان در این راه ریخته شد و مجاهدت های فراوانی رخ داد تا انقلاب به پیروزی رسید. از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور ما فراز و نشیب های بسیاری را دیده است که با درایت و تدبیر رهبری مقتدر و همراهی مردم با بصیرت همه نقش بر آب شده است.

جعفر پور افزود: آمریکا شیطان بزرگی که هم کشتار می‌کند، تحریم می‌کند، فریب می‌دهد و هم ریاکاری می‌کند از دشمنان بزرگ ملت ایران بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد: تبعیت اتحادیه اروپا از سیاست های آمریکا علیه ایران و از طرفی نفاق داخلی دشمنانی هستند که هرگز دشمنی آنان علیه کشور ما فرو کش نکرده است و هر بار به گونه ای اقدام می‌کنند.

استاد حوزه با اشاره به فتنه های اخیر خاطرنشان کرد: جهاد تبیین تنها راه مقابله با فتنه ها است؛ همانطور که رهبری فرمودند جهاد تبین اولا واجب است و ثانیا فوری است و ثالثا عینی است. جهاد تبیین سبب بیداری اذهان ملت می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha