جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1068424
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
عکس

حوزه/ استاندار لرستان در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای خرم آباد گفت: جانفشانی های انقلابیون در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای خرم آباد با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر ایامی سراسر خاطره و پر از شور و احساس انقلابی است، گفت: ایام الله دهه فجر هویت ایران اسلامی را ثابت و جانفشانی های انقلابیون را در تاریخ ماندگار ساخت.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار کرد: همه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم که برای ما استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ایران اسلامی با از خود گذشتگی از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند، خاطرنشان کرد: جانفشانی های شهدا و رزمندگان و ایثارگران شناسنامه این انقلاب هستند و باید یاد شهدا و رزمندگان برای همیشه در خاطر ما باقی بماند.

در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در سایر شهرستان ها با حضور مردم، ائمه جمعه و مدیران برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha