چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار کبیری پور

حوزه/جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: برکات و دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی باید با ابزار هنر و رسانه به درستی در سطح جامعه و برای نسل جدید تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری پور، پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهیدان مدافع حرم سید سجاد روشنایی و علی اکبر عربی از شهدای لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) که به همراه مداحی حاج سید علی حسینی نژاد در مسجد خاتم الانبیاء(ص) پردیسان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ابراز داشت: به تعبیر رسای امامین انقلاب، دهه فجر حقیقتاً ایام اللهی است که در آن شاهد تبلور قدرت الهی و به ثمرنشستن اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران در برچیده نظام طاغوت بودیم.

وی با بیان این که باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق ابزارهایی چون هنر و رسانه به درستی تبیین شود، گفت: مقایسه انقلاب اسلامی با دوران رژیم پهلوی به ما نشان می دهد که این دو اصلاً قابل قیاس نیستند چه آن که در دوران شاه جنایت ها و خیانت های بی شماری علیه ملت و کشور صورت گرفت که باید این ها به درستی برای نسل جدید تبیین شود و از آن سو خدمات انقلاب اسلامی در عرصه ها و ساحت های گوناگون به نحوی بوده که متأسفانه خیلی از آن ها به معنای واقعی کلمه بیان نشده است.

وی بیان داشت: ما بیشتر از دو مدل نگاه و رویکرد در دنیا نداریم؛ یا حق است یا باطل چرا که راه سومی هم وجود ندارد و ما اگر به وصیت نامه شهدای عزیز مراجعه کنیم متوجه می شویم که در مسیر تبعیت از حق و حقیقت آن ها تأکید بسیاری بر اطاعت از ولایت مطلقه فقیه داشته اند.

کبیری پور خاطرنشان کرد: امروز که شاهد عملیات روانی سنگین دشمن برای نفی حقایق کشور و انکار اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستیم ما باید با درک اهمیت و ضرورت جهاد تبیین در این مسیر گام برداریم و این را مسئولیت خطیر خویش بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha