شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مردم خدمت و کار می‌خواهند، گفت: تعداد واحدهای نیمه فعال و بر زمین مانده زیادی در خوزستان داریم که با فعال‌سازی آنها شاهد رونق و اشتغال جوانان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: فرصت‌های ماه شریف رجب، فرصت‌هایی طلایی جهت بهره‌مندی است.

وی افزود: معرفت امام راحل دو جنبه دارد که نخست جسمانی و دیگری ملکوتی و باطنی است، وقتی روح امام(ره) قابل توصیف نیست، جسم انسان نیز جسم فوق العاده‌ای است که نمی‌توان بیان کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان اهل بیت(ع) صف بسته‌اند ‌که مناقب و نام آنها را از کتاب‌های مختلف حذف کنند، یادآور شد: پیروان و دوستان قلم امروز باید فضائل اهل بیت(ع) را بنویسند در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود فرمودند که دهه نود، دهه عقب ماندگی ایران اسلامی بود و اگر امروز کشورهای مختلف به رشد و توسعه یافته‌اند، ناشی از توجه به توان و استعدادهای داخلی است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مردم خدمت و کار می‌خواهند، خاطر نشان کرد: تعداد واحدهای نیمه فعال و بر زمین مانده زیادی در خوزستان داریم که با فعال‌سازی آنها شاهد رونق و اشتغال جوانان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ظرفیت اشتغال شرکت‌های مختلف باید افزایش و ارتقا پیدا کند، گفت: در عرصه‌های مختلف باید شاهد نظارت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha