جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف چشمگیر و ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت امام علی(ع) و روز پدر اظهار داشت: باید با ترویج سیره علوی در جامعه در راستای گسترش معارف اسلامی و شیعی در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون چشمگیر بوده است، افزود: باید دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها و بخش‌ها به آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه معرفی شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران امروز بیشتر از ۸۵ درصد روستاها از نعمت آب و ۹۸ درصد روستاها از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: این آمار نشان از خدمات جهادی و گسترده نظام جمهوری اسلامی به آحاد مردم حتی در مناطق روستایی و محروم دارد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به خدمات انقلاب در حوزه‌های راه‌سازی، سدسازی و آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و یادآور شد: در این حوزه‌ها نیز خدمات انقلاب در مقایسه با حکومت منحوس پهلوی چشمگیر و شایسته تقدیر است.

وی به بحث گاز رسانی به شهرها و روستاهای لرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه گازرسانی نیز خدمات قابل توجهی صورت گرفته و نیاز است تا خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های گوناگون برای مردم بازگو شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه سرانه پزشکی، درمانی و ورزشی در دوران پس از انقلاب اسلامی ارتقا پیدا کرده است، اظهار کرد: ایران اسلامی در این حوزه‌ها نیز پیشرفت‌های قابل توجهی کسب کرده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ایران اسلامی سومین کشور در ژن درمانی محسوب می‌شود، یادآور شد: مردم باید با بصیرت باشند و نباید بخاطر مشکلات اقتصادی دستاوردها و خدمات نظام را در حوزه‌های گوناگون فراموش کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم مقاوم و بابصیرت ایران اسلامی هرگز فریب توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهند خورد و اجازه دخالت به بیگانگان را در سرنوشت کشور نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha