جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیا(ص) سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و تدبیر اجازه نداده اند که نقشه های شیطانی و البته بسیار پیچیده دشمنان علیه این ملت و نظام اجرایی شود.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی جهان از 2 قطبی بودن خارج شد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقشه های کوتاه مدت و بلندمدت بلوک شرق و غرب را درهم پیچید به گونه ای که ابرقدرتها در همان سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی کمر به ساقط کردن این نظام اسلامی بستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان برای سقوط انقلاب نتیجه ای عکس به دنبال داشت، عنوان کرد: با وجود تلاش های مذبوحانه فراوان دشمنان در حوزه نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی امروز نه تنها این نظام دچار مشکلی نشده است، بلکه به تدریج ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های تاثیرگذار در منطقه و حتی جهان است.

حجت الاسلام نبوی با تاکید بر اینکه بسیاری از کارشناسان سیاسی بر نقش تاثیرگذار ایران در معادلات جهانی اذعان دارند، افزود: ایرانی که روزگاری برای تهیه سیم خاردار برای دفاع در مقابل دشمن بعثی دست به گریبان بود، امروز خود به یکی از ابرقدرتهای نخستین در حوزه موشکی و دفاعی تبدیل شده است به گونه ای که بسیاری از کشورهای جهان خواستار تسلیحات نظامی ایران هستند و این جایگاه را باید به برکت شهدا و امامین انقلاب دانست.

وی وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این نظام را یک عطیه الهی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و تدابیری که همیشه دارند اجازه نداده اند که نقشه های شیطانی و البته بسیار پیچیده دشمنان علیه این ملت و نظام اجرایی شود، بنابراین امروز برای حفظ و اقتدار هرچه بیشتر این کشور باید همه در خط ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha