جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه ادامه ولایت امام علی(ع) است و امام خمینی(ره) با نهضت خود آن را احیا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن مولود کعبه و دهه مبارکه فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شاعران و مداحان اهل بیت(ع) و جمعی از مردم ولایتمدار منطقه ملاشیه اهواز امروز در مسجد فاطمة الزهرا(س) ملاشیه اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و فرا رسیدن میلاد با سعادت امام علی(ع)، با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص مقام والای امیرالمؤمنین(ع) گفت: مسلمانان به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول مسلمانان واقعی‌اند که در مسیر علی(ع) حرکت می‌کنند و عشق به علی در وجودشان ریشه دوانده و دسته دوم کسانی هستند که در راه علی(ع) نیستند و پیامبر اکرم(ص) آن‌ها را منافقین می‌خواند.

وی افزود: تمام اقشار ملت ایران چه شیعه و چه سنی، عشق به حضرت علی(ع) را در سینه‌های خود دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل ولایت فقیه بنا بر تعبیر حسنین هیکل، گفت: ولایت فقیه ادامه ولایت امام علی(ع) است و امام خمینی(ره) با نهضت خود آن را احیا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس مبارزه با ظلم و استبداد و حمایت از مستضعفین و مظلومین شکل گرفت و در مسیر خود در حال حرکت است.

وی افزود: باید بدانیم همانطور که در زمان پیامبراکرم(ص) و امام علی(ع) مفسدین و خائنین وجود داشتند، در زمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد) نیز این امر وجود دارد و این وظیفه مردم است که در مقابل خائنین و مفسدین بایستند تا انقلاب اسلامی بتواند مسیر خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha